Monday, March 9, 2009

DoniA yAnG KeJaM..aTaU LbEy tePAT..AiDa~SaN yAnG KeJaM

yahh itu diye
tajok menyatekn sgalenya

swaktu mlihat gamba kekawn opis ke desaru pepagi hari senin..only 1 tink cm across my mind iaitu 'yarghhh!'
dan stelah aida-san dgan bangenya men'tribute'kn post die yg latest kpade i yg traniaya niyh, anotha thot went across my mind

'aku takn mis dah mane2 outink opis pasni..jnji 3jari!'

yahh hamik ko!
nyeheehaaaa..pasni kalo dzori tamuw bg gak aku permision gi aku akn tepon bos diye sndrik mintakan cotiy tok diye sepaye die bley itot dan aku dpat pigi..atau pwotes ta mamam nasik 3ari..atau pastikn pnganjor pwogram tokar tarekh..atau yg palink busukati..pastikn kamu sume san-femly spaye tapat pigi bersame2 aku..nyaha

yg las tu yg palink puas ati kalo dpat wat

3 comments:

  1. oitt..busok ati la klo gitu..huh;p

    ReplyDelete
  2. ahh..aku tau ms kowang hepi2 kt sane..aku sesaat pon tade tlintas d pikiran korg kan..nyaaaa

    ReplyDelete
  3. haah linda aku emang lupa kt ko time tuh hahaha
    bEst giLer excited nak tunggu the next trip nih hahahah Rogi2 ko tak pergi

    ReplyDelete