Tuesday, April 7, 2009

HiDuP LePAs 4.4.09

yeayea da kawen :)
thanx yer kekawans memeriahkn majlis aku
aku maseh lam state pecaye ta pecaye aku da kawen nih
hiksss

muaz mane ta datank aa?
nk kena gaknyer diye..ckap diye aku da tau nk mintak per adiah kawen
hiksS
tade orank bg aku blender
soh diye bg aku blender

i misS opis v much
wish i cn go bck n gosip n laugh n eat lunch
skan dzori kat mlake tingalin aku
nant br die amik..jdik aku tingt plak kt kekawan opis

diana da dpat bb kan? uhuuuuuu
die da jadik mumy
beshnyerrrrr..

5 comments:

  1. hey,suda update blog ye...yeke xde org kasik blender..adela..suh org tuh jwb k..

    i xbleh nk upload pic kawen u lg la..dpt tgk2 je...kt fesbuk pn i usha gak..huhu..u knowla klembapan broadben kt umh i tuh...

    ReplyDelete
  2. Lynda, congrats!dah kawen dah..syiokkan kawin (kasi aja jeles cket)..hehhe..selamat berhoneymoonn!!!

    ReplyDelete
  3. uiks...ko xdapat ker adia aku tu..penat2 aku pos ker melaka tau..lame seii adia tu duk lam keta aku huhuhuhu..suka x??suka x??pasnih rajin2 kan lar diri tu menekan benda alah tu erk hehe..kalu x gheti guna cakap awal2 bole aku ajak ajar lepak umah ko ajar ko guna bende tu huahahah

    ReplyDelete
  4. nak kawen jugakkkkkkkkkkkk...ahahah
    pergh aida....lynda,aida da cabar tuh..kasi tunjuk sket skill ko blend cili nnt

    ReplyDelete
  5. aku blend cili tayah letak air pon tau..haa..ader orank leyh wat cm aku x? haaa tade..tingok btape powernya aku memasak..ngahaaa

    ReplyDelete